diumenge, 1 de març del 2009

Pell de gallina







És una reacció generada en ocasions pel fred o per un calfred, i en les més per la vivència d’una intensa emoció.




Tornava de Guimerà, havíem tingut una reunió de treball de l’associació www.guimera.info en la que exposàvem el projecte d’una web de la Vall del Corb, valldelcorb.info, als responsables politics de tres poblacions, que a l’ensems esperem que se’n facin ressò en les habituals trobades d’Alcaldes i Regidors. Esperem poder fer-ne una amplia presentació com més tard en els primers dies de la primavera.

M’havia perdut la desfilada de Carnestoltes de Castellar del Vallès, en la que el col·lectiu de pares,mares i estudiants de l’escola en la que assisteix el meu net Oriol, havia guanyat el segon premi als vestits més originals. Desfilaven també la els pares de l’Oriol, el Xavier i la Montserrat, i la seva germana Júlia.

Darrera de les meves inquietuds culturals, nacionals,.... al llarg dels anys m’he perdut molts moments de la vida de la meva família; de la meva esposa Maria Jesús, de les meves filles Montserrat i Núria, i fins dels meus pares, sogres i resta de la família extensa. En tinc consciència, i malgrat valorar molt tot el que mitjançant aquest esforç s’ha pogut aconseguir, deploro íntimament la pèrdua irrecuperable d’aquests moments de vida familiar.

Coincidia en la meva tornada a casa, amb la sortida justament de la meva filla i neta, que havien vingut per tal que l’avia pogués veure amb tot detall les seves disfresses.

Durant el mati, abans de la reunió de l’Associació http://www.guimera.info/ , amb el Tomàs Irigaray i Lopez, aviem recollit imatges de : Santa Fe de Montfred, la Font de Santa Coloma de Qjueralt, l’església i vista general de Rauric, de la Cirera, de l’Albió, de Llorac i de Savallà del Comtat. Ens quedaven encara moltes poblacions de la Vall, i certament esperem trobar en aquesta tasca la col·laboració de les persones que viuen a la Vall.

Se’m va ocórrer amic lector , fer-los unes fotografies a la meva filla i a la meva neta. Al mati en les terres de la Vall del Corb, en part a la Conca de Barberà i en part a l’Urgell, la boira i el fred intens ens havien posat difícil la tasca de recollir imatges. A la tornada, a les primeres de la nit, la temperatura era molt agradable, justament però a mi la tasca de retrata-les em va fer posar la pell de gallina.

Em va semblar una molt agradable sensació !

© Antonio Mora Vergés